2013. augusztus 16., péntek

Mai kalandok! (2013. 08. 16.)

Mai kalandok!


Ma reggel fél8-kor már pórázon voltam. A gazdi vitt egy nagyobb túrára a tacsikkal, fel az erdőbe, majd egy réten kötöttünk ki. Egy hátizsákban a gazdiék hoztak inni sok-sok vizet, és egy tálat, amiből ihattunk. Azt mondta a gazdi, hogy a fényképezőgép véletlen otthon maradt, amit nagyon bánt. Mindenesetre megismerkedtem jobban Suzy-val, és Lolával is kezdek jóban lenni. Ma már nagyokat játszottunk itthon is. Sisi még mindig anyáskodik felettem, ami nem baj.

A nagy túra után kora délelőtt nem lett séta, de estefelé próbált kivinni a gazdi, nem sok sikerrel....Semmi kedvem nem volt sétálni menni, úgyhogy a séta felét ölben töltöttem, mert: A) lusta voltam, B) nagyon sok kóbor, mérges kutya volt estefelé az utcákon és a gazdi jobbnak találta ha ölben folytatom. Egyébként amikor már végre elindultam, akkor sétált velünk szembe kettő rendőr, akiktől megijedtem. Megfordultam és hátrálni kezdtem és nyüszíteni. Még soha nem találkoztam egyenruhás járkálós emberekkel.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése